Oense

Efter en tur på både golvpoolen och Hornbach kom jag och min andra hälft fram till, ja just det ingenting.
Jag vill ha ett ljust golv, eller ett riktigt mörkt golv. Han vill ha ett rött, alternativt ett gult golv, som lever. Medans jag svara så här på det: Ett golv är dött. Ja jag var en aning irriterad. Men det brukar lösa sig i slutändan. Det blir bra ska Ni se. Jag vill mest bara att helheten ska bli snygg, medans då Fredrik står för den funktionella biten. Så någonstans mitt emellan ses vi alltid.

På kvällen var det middag på Paddy`s, då vi hade bjudit ut mina svärföräldrar. Hann även med två drinkar på Fridays, och vaknade upp 5 imorse och jag mådde som jag druckit 20 drinkar. Idag blir det hockey i Limnhamns ishall, då lillebror ska visa vad han går för. Ikväll ska jag äntligen få laga mat, det var ca 3 veckor sedan sist. Tänkt om jag bränner vid det?!



Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Tack så jättejättemycket :D

2010-10-17 @ 12:50:54
URL: http://madeleiene.blogg.se/
emilie b

Ni är varmt välkomna hem här vi har vitlaserat ask golv trivs jätte bra med det =)

2010-10-18 @ 15:45:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0