Ny vecka, nya tag

Eller nått i den stilen. Det tär på mig att bo som vi gör. Jag vill inte säga att jag inte trivs, eller att jag blir behandlad illa, för det blir jag inte. Jag har det jätte bra, och jag gillar mina svärföräldrar. Jag fick till och med laga mat igår, och det var kul, men nervöst. Laga mat är som att lära sig cykla, har man lärt sig en gång, kan man alltid, typ. Men jag var trotts allt lite nervös. Senare på kvällen såg vi RallyBrudar och drack te, men det kändes som allt bara kom över mig liksom. Jag blev jätte ledsen, och jag ville bara krypa upp i min mussla och bli där. Blää och tvi. Kröp tätt intill Fredrik när vi skulle lägga oss, i en 90 säng. Vi sover i vars en, men han såg på mig att jag mådde kass. Men det blev för varmt, och ja det gick inte. Men lite närhet är ju aldrig fel.

Känner mig inte direkt som en glad skit idag, utan mest som en surgris. Ikväll är det Zumba, och mamma ska med och testa. Kul! Vi sågs igår på hockeyn, som de vann, men Rasmus kände sig hängig, och idag ligger han hemma med feber, snutte! Mamma bara skrattade när jag visade hur man gör. Och hon ville prompt stå längst bak. Precis som jag haha! Fast det är kanske bättre att stå långt fram, så man ser. Men jag vill inte att andra ska glo på mig liksom. Utan ja, då är det bäst att stå längst bak.


Kommentarer
Carro

Klart det tär, jag förstår inte hur du pallar.Påfrestande att bo sådär många på liten yta när ni är vana att bo själva.



Hang in there, snart flytt!!

2010-10-18 @ 16:25:59
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
carro

Om man ska vara med på tv och har sån yvig mustash, rakar man inte sig då?

2010-10-19 @ 08:07:18
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0