Noll sömn inatt.

Helgen bara flög förbi, och jag hann knappt reagera. Ungefär så som det är varje helg.
Somnade gott efter Idol i Fredags, och i lördags var det Ikea, där vi handlade diverse saker, och planera även vad som ska handlas när vi flyttat. Hann med en fika, och handla lite till.
På kvällen var det middag hemma hos pappa och Camilla, som var bruna och fina efter 2 veckor i Turkiet.
Fredde fick en tröja, och jag fick en väska! TACK!!
Söndagen sov jag bort. Tänkte vila mig, och på så vis vakna upp utan magont, men sov i 4 timmar. Så när klockan var 02:00 var jag fortfarande pigg, så ja, i natt har jag inte sovit. Ska trotts denna sömnlösa natt träna ikväll.. Frågan är bara, vad?

Om en vecka flyttar vi!


Kommentarer
Malin

jag såg inte dig på gymet igår :( vad blev det för träning? kram kram

2010-10-26 @ 08:20:34
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0