KnäckeBröd



I hopp att gå ner i vikt, och hålla en jämn ämnesomsättning, äter jag knäckebröd 2 ggr om dagen. Som ett mellan mål. Köpte kanel knäcke, och det kändes som att äta godis. Så jag tänkte testa nått nytt, och jag fastnar alltid för sånt som ses vara bra för magen. Då fastnade jag för detta knäcke, inner balance. Smakar som smörgåsrån, och smakar inte nyttigt, utan gott. Jag gillar absoult inte möra knäcke, med massa fröer. Så dessa kommer jag nog hålla mig till. Om det är bra för magen? Det återstår att se.



Kommentarer
Sara

Knäckebröd är skit.

2010-10-27 @ 20:36:06
C

Sara är skit.

2010-10-28 @ 09:48:15
Mad

HAHAHA!

2010-10-29 @ 07:58:04
URL: http://mamamad.se
sandra

jag håller med mad ;) haha

dessa åt jag när jag gick på viktväktarna. goda- men ty ckte inte jag blev så mätt på dem. men bra som snacks på kvällen :)

2010-10-29 @ 17:24:30
URL: http://mamaspratt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0