Hmm

Ja, då jag var väldigt trött igår, och hade ont bakom ögonen valde jag att hoppa min träning. Kvällen blev inte bättre då jag äntligen fick tag i min bror, som just det, hade fått för sig att flytta. I samma veva som vi ska flytta. Så med andra ord är vi nu soff lösa. Jag bad han i helgen, hör av dig så fort du ska ha din soffa, men inte ett ljud.
Då var jag var övertrött, och inte alls var på humör, blev jag så ledsen, och blev skit arg på honom. Framförhållning är ett ord han borde introducera till sitt ordföråd, och därefter lära sig att använda det på bästa sätt. Så ja, nu är vi på jakt efter en soffa.

Ikväll har jag inga planer alls, tänkte kanske gå hem. Det är bra att röra på sig!



Kommentarer
carro

Jobbigt med sofflösheten...sådär mysigt att sitta på stolar framför tvn. Gick du hem? neeee....du sa väl Nu går min buss när du gick ?? :)

2010-10-26 @ 19:15:09
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
sandra

vi var oxå sofflösa ett tag, i väntan på den nya. nästan sofflösa. en liten tvåa som var hård som cement... men en brassestol med en fleecefilt funkar ganska så bra i ett par veckor ;)

2010-10-29 @ 17:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0