Hipp Hipp Hurra

Idag fyller min bror år. 23 år gammal, eller ung blir lillebror. Då Facebook har tagit över mycket av vår vardag passade jag på att gratta honom där, och även ett litet sms. Var det bättre förr? Det var väl charmigare med ett vykort? Givetvis kan man skicka vykort även idag, men det gör vi inte. Nog om det, kände jag lät lite kärring där.

Om 5 dagar fyller min pappa år. Men vi passade på att gratta honom igår med en överraskningsfest. Han blev som vi hoppats överraskad. Där satt han med en grogg och fredags mös. Camilla hade sagt till honom att de skulle bort, så han inte skulle sitta i fillingarna. >Det var mycket trevligt med god mat. Fredagar är fredagar, så vi var rätt trötta och möra efter en hel arbetsvecka, och körde hem strax innan elva.
Pappa är dubbelt så gammal som jag. 50 år gammal blir pappsen. Och han njöt hela kvällen i gott sällskap av vänner och familj.

Såg framemot en skön sovmorgon, men vaknade 06:15 och trodde inte det var sant. Somna om, och vakna strax innan 09:00. Har strykit alla kläder, sett repriserna av idol, och fikat med svärmor och svärfar. >Ikväll kommer Caroline och Alwin, Fredriks bror med fru och barn. Så ikväll blir det massa mys!


Kommentarer
Malin

Låter som en mysig helg :) Kör vi Combat på måndag?

2010-10-02 @ 15:04:38
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0