Helg!

Efter 3 glas vin, god middag och Idol somnade jag gott. Vaknade från och till mellan 6-11, och vid 11 kände jag, nu får jag gå upp. Av facebook att döma, skulle många till bokskogen. Och de som inte skulle dit, skulle visst till Mobilia, men jag gav upp hoppet om Mobilia, då jag stod i kö vid rödljus i över 20 min, och tålamod är inget jag har i överflöd, fast om jag får säga det själv, har det lilla tålamod jag har, blivit mycket bättre. Planerna blev då att jag skulle köra till Vellinge Blomman, men efter samtal med Caroline, blev det Blomstergallieriet i Vellinge centrum. Hann med te och kaka hemma hos dem, och nu är jag hemma igen. Ska lata mig lite i soffan, för att inom en timma eller två göra mig i ordning för kvällen.
Första natten utan hjärtat avklarad, one to go!!  Saknar dig!



Kommentarer
Mad

Vi måste ses snart!!!

2010-10-09 @ 15:41:50
URL: http://mamamad.se
Caroline

Tack för igår, alltid lika trevligt när du kommer:)

2010-10-10 @ 11:03:08
Fröken M

Det fanns så mycke fina sängkläder till barn billigt, och leksaker, och julsaker och kläder och en massa bra !!! Du kommer ha en jobbig men rolig dag på ullared ;)

Bilder kommer strax !

2010-10-10 @ 14:09:38
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0