Blåsor

Då jag bestämde mig för att gå från Värnhem till Coop, nästan till Konserthuset, började det så klart regna. Och att jag frös, och ännu en gång ångar mitt beslut om att magasinera vinterkläderna.
Mötte upp Lina och Anita för lite sushi. När jag kom fram, och bara stod, kände jag hur det dunkade i fotsulorna.
Jag hade då gått en bit, med högklackat, inga fotriktiga skor direkt, då de är köpta på H&M för 199 kr, kunde inte mer än att sluta illa. Blåsor.

Nu är jag hemma, och ska ta mig en kopp te, och mysa!



Kommentarer
Caroline

Låter mysig med blåsor. Var sushin god?

2010-10-19 @ 21:49:52
carro

hehe sa jag ju :)

2010-10-19 @ 21:52:58
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0