Weekend!

I fredags blev det en tur till Höllviken, för att köpa en flaska vin på systemet, och för att köpa present till mamma.
Jag visade legetimation innan de frågade, så jag blev belönad med ett kortspel, typ TP. Och jag som hatar det. Hade varit bättre med mintpastiller, som man brukade få förr. Nåja, handlade i alla fall en kofta till mamma, en kofta jag själv hade kunnat tänka mig.
Vi lagade mat tillsammans, och drack vin. Vid åtta gick vi över till Caroline, Jocke och Alwin och såg Idol. Provade klänningar och såg på Youtube. Vid elva snåret var jag väldigt trött, så då traskade vi 400 m hem.

I lördags var det upp vid 0900 då pappa och lillebror kom. Så nu är golvet lagt i kök + vardagsrum. Kanon snyggt blev det. Och jag lovar jag ska visa upp bilder, så fort vi har kopplat in dator och så hemma. Har inga bilder med till jobb, tyvärr.

Vid halv fyra ,körde fredde mig till Combi, där det vankades kick off. Festen fortsatte på Katrinetorp, där jag blev hämtad vid 01,00. Rund under skorna, men ändå skötsam.

Jag hade ju huvudvärk när jag vaknade igår, men det var hanterbart. Coca Cola på det, och jag var som ny.
Städade lite, Caroline och Jocke kom förbi och spana in golvet, mamma kom och drack kaffe.

Senare på kvällen var det kalas för mamma, och hon blev glad för koftan.

Idag ska vi fortsätta lägga golv. Tyvärr behöver vi nog mer golv, det räcker inte det vi köpt :(



Kommentarer
Mad

Jag hoppas på snart! =)

Allt är ok. Trött bara..Kollade du ditt schema för veckan ellår? ;)

Allt bra med dig med!?

2010-11-22 @ 14:16:15
URL: http://mamamad.se
Malin

I want pictures :)

2010-11-22 @ 15:54:40
URL: http://www.malinsvensson.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0