Torsdag

Det kändes som det var igår, jag satt och funderade på vad jag skulle ha på mig på kick offen, och denna torsdagen sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig på lördag. Vi ska på danskt/svenskt julbord hemma hos Stine och Emma. Knyte, och jag ska ha med mig sill och laxs. Jag får nog skriva upp en liten lista på allt jag ska handla. Annars glömmer jag.

Det händer mycket i huset nu, hela tiden. Jag hinner inte mer än komma hem, renovera, och sedan är klockan 23,00... Jag missa både Bonde och Greys igår.

Ikväll blir jag hämtad av svärfar, för att besöka Bauhaus och handla lister + lite annat smått och gott. Hem. Fixa och dona. Imorgon ska jag jobba, åka till Ikea, handla köksbord+lampor. Kanske ett eller annat ljus slinker med.
Handla mat, sedan kommer Caroline och Alwin. Ska vi baka och ha massa mys. Jag ska ha för tidigt advents fika på lördag, och tänkte bjuda på lite gott. Jag ska även hinna sätta upp lite ljusstakar, julpynta lite. Sedan ska jag göra mig fin, för att köra in mot Malmö. Innan adventsfikan ska vi även hinna med golvpoolen. På söndag har vi inte planerat mer än att se på morfar när han sjunger i kyrkan.

Är det konstigt man är helt utmattad, har magknip deluxe, och är svimfärdig!?


Kommentarer
Carro

Nej det var ju hemskt rent vad ni håller på! Men det blir ju å andra sidan färdigt!!!Hang in there!

2010-11-25 @ 13:16:55
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Mad

Tänk på dina tarmar vännen! Fast det kanske är positiv stress? För den stressen är ju faktiskt bra. När man stressa och har roligt?

2010-11-25 @ 14:22:04
URL: http://mamamad.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Ja det är flera som sagt att den sjukigt, tror lillan är fixerad :) Sen är det nog en skugga på den där bilden som är lite vilseledande och gör att magen ser extra låg ut :)

2010-11-25 @ 15:55:48
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0