Tjingeling

Hej hopp! Igår tyckte jag att jag bara flängde runt. Hämtade svärfar, körde hem och träffa en säljare från IVT, gick igenom allt vad det innebar och pris. Mycket att tänka på, och diskutera. Gasen ska i alla fall bort.
Vi hade ju inte varmvatten måndag, inte heller igår, så förre ägaren fick komma och kolla. Lagom tills de kom fungerade varmvattnet. Hade de kört ända från Skurup, för att höra mig säga ; Det funkar. Kändes sådär pinsamt.
Men det var skönt att duscha med varmvatten imorse :)


När de hade gått, körde jag svärfar hem igen, körde tillbaka till Vellinge, handlade på Willys. Tänkte jag skulle testa, fast jag inte är ett vidare fan av Willys, men jag ger det ett försök. Köttet var i jämförelse med >CityGross inte alls så bra. Grönsakerna däremot var mycket bättre. Hade ok sortiment av laktos fria produkter, men saknade schampoo som jag ville ha. Och det blev billigare än CityGross. Men ja, jag får ta en funderare.
Glömde tyvärr mina fina handellista hemma, tantvarning, men så mycket bättre, du handlar inte för mycket, och du glömmer heller inget. Jag fick med mig allt utom matlagningsgrädde + vitlök och fläskfile. Det tyckte jag var bra jobbat.

Ni ska få se lite bilder på huset, men då vi inte kopplat in internet ännu, får ni vänta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0