Taggtråd i Halsen...

Igår kände jag mig väldigt rosig om kinderna på eftermiddagen, ont bakom öronen. Allmänt hängig. Men kände ändå att jag ville göra Ikea. Det kan ju trotts allt göra en på mycket bättre humör. Så sagt och gjort. Ringde Caroline och frågade om hon ville hänga på, hon är aldrig svår. Speciellt inte när det handlar om Ikea.
Mötte upp Caroline och Alwin vid ingången. Snabbt blöjbyte och sedan började jakten. Visste vad jag skulle ha + priserna var nedsatta. Kanon.

Hem, fixa och dona med de saker jag köpt. Lagade mat. Fredrik kom hem. Vi åt. Sedan körde jag och lämnade pengar till Pierre. Hem. Bar ut bråte i carporten, som idag ska forslas bort av snälla svärfar. Fredrik drog bort gamla golvet, och även det la vi i carporten. Vi ska ha ett ek golv, Kährs på hela nedanvåningen. Snyggt, enkelt och framför allt enhetligt! Jag har försökt ta före och efter bilder, så Ni ska få se förvandligen.

Så ja. Min hals mådde inte alls så bra framåt 22 tiden, och kröp upp i sängen. Frös. Massor. Kröp närmre mitt hjärta och somnade gott. Vaknade med värk precis överallt. Övervägde om jag skulle bli hemma. Men jag hoppa in i duschen. brydde mig inte om att äta, och ja nu sitter jag här. Mår som en röv rent ut sagt. Men ikväll är planerna att bara mysa i sängen. Det är där man får hänga nu. Där är tv, där är täcke, kuddar.

Imorgon Torsdag ska jag göra vid naglarna, och sedan finns där säkert nått jag ska göra i huset. Tvätta. :)
Det kan man också göra när man vill, oavsett om klockan är 02:00 eller 14:00. Samma gäller om man vill borra eller om man vill diska. Fint med hus!


Kommentarer
Fröken M

Jag vet att Ikea fått in stjärn grejjerna men jag har inte sett dem "live" än... man kanske skulle ta en tur till dag och lätta lite på shoppingsuget ;)

2010-11-10 @ 12:52:23
URL: http://frokenmela.se
Caroline

Tack för igår, o krya på dig

2010-11-10 @ 14:22:53
Sophy - Mamma till Ozzy.

svar: skönt man inte är ensam :)

2010-11-10 @ 16:20:00
URL: http://sophys.blogg.se/
Cissi

tack :D nej det är jag inte, har det som hobby bara! :D

2010-11-10 @ 16:29:33
URL: http://cviklund.blogg.se/
carro

Du är ren tossig du,går till jobb när du är sjukis! Faaaast det är ju roligt att du är där!



smittar du mig så giver jag dig på moppo!

2010-11-10 @ 22:11:07
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0