Kläd-dilemma...

På Lördag är det kick-off. Första festen som jag är med på, på mitt nya jobb. Och vad ska man ha på sig?
Jag har frågat Caroline lite, om vad de brukar ha på sig, men jag blir inte mycket klokare. Vet ändå inte vad jag ska ha på mig. Ska jag ha byxor och något fint linne? Då visar jag mina fladder armar, och det vill jag inte. Inte nog med att de fladdrar. Jag har dumma röda prickar på armarna. Och det är typ nått ärftligt jag har fått av min pappa. Men jag vill helst inte visa mina överarmar.
Ska jag ha klänning? Då vill jag inte vara för fin, och inte heller för mycket vardag. Har jag en hemma? Eller jag ska ut på jakt? Hinner jag det? Känns som jag inte hinner mer än hem, laga mat, fixa nått i huset, och sedan är jag så trött. Kjol? Det är svårt. Jag har så kort överkropp, så jag ser så ihopa tryckt ut om man ska ha kjol.
Mycket positivt här ja!

Ikväll ska jag hem, kanske inom Carro, om hon inte ska träna, hem, laga mat, tvätta sängkläder, skrubba lite till.
Och vet ni vad, ganska så äckligt. eller ja skitäckligt faktiskt.
Vi har bott i huset i 2 veckor ca, och jag var nöjd med städningen när vi flyttade in. Men igår, när jag fick ett städryck, hittade jag massor massor hår i handfatet på toaletten där uppe. Vi skruvade i sär plaströren, och ut kom en himla massa sörja. Och det finns ingen chans i världen att det är mitt hår. Urk!

Handfatet blev som nytt. Så idag kanske jag ska kolla toaletten där nere med. Kanske i tvättstugan, och även gå loss på det i köket?!


Kommentarer
Emilie B

Allt klär en skönhet =)

2010-11-17 @ 16:46:10
Carro

Ish..äkligt med ngn annans hår!!



Jag är allergisk mot att vara overdressed!!Skiträdd att jag ska vara det på lördag.

2010-11-17 @ 19:47:53
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0