Grattis Farmor!!

I fredags tog jag bussen hem, var hemma drygt en timme efter jag slutade. Ganska ok ändå. Lite scary var det att gena genom skolgården, men jag är tuff, och tuffare ska jag bli. Så det är bara till att gå fort, så är man hemma ganska snabbt. Lagade mat, och gick sedan hem till mamma och såg idol. Rasmus kunde inte sova, så anders fick ligga hos honom, mamma somnade och började snarka, och där satt jag själv och glodde. Fredde kom strax efter 23, och vi åkte hem till vårt hus. Jag somnade gott i hans famn, och vaknade upp ganska sent lördag morgon-
Vi som skulle komma upp i tid, men vi behövde nog sova. Gjorde oss i ordning och åkte mot XXXLutz- Jisses vad där var folk!! Fina soffor, fina saker, men jag klara inte av värmen, inte trängseln, så vi åkte vidare mot mobilia, och handla present till farmor. Sedan tog vi Ikea, och köpte det mest nödvändigaste, så som toaborste, badrumsmatta, glödlampor och krokar. Jag vill handla massor, men det får bli en annan gång. När väggarna är målade och golvet är på plats. Nu får vi bo i lite kaos.

Hem, åt lite lunch, duscha, blev hämtad av Marcus, drack en cider hos honom, och sedan blev vi hämtade av pappa och camilla, för middag hos farmor. 4 rätters, i vanlig ordning blev vi alla tok mätta, och satt i soffan och jäste. jag kunde dock bara äta 1 rätt av 4 ;) Inte mig emot, jag har att ta på.

Söndag kom vi upp relativt tidigt, och jag tvättade. Härligt med egen tvättmaskin!!!
Svärmor och svärfar kom förbi, hade med sig våra cyklar. De hjälpte oss med elen, med tvätten, de fikade med oss. Vid 14 åkte min andra hälft för att lira hockey, och kvar blev jag. La in alla kläder i garderoben - vad jag saknar min garderob- Men det får vi göra nått åt. Vi måste bara ha bättre förvaring. Drog bort alla lister på hela nedanvåningen, och bar ut i förrådet, gjorde fint i badrummet, och lagade mat- Skulle hem om caroline, men jag hann inte. Skönt de bor så nära, så man kan hälsa på när man vill.

Fredde kom hem vid 20, då åt vi färsk annnans med glass, och firade 1 år som förlovade!!


Kommentarer
Emilie B

Ska sälja våran soffa om du är intresserad? kan få den till bra pris =) Ljust skinn inga fläckar eller hål..det är en bäddsoffa med...

2010-11-08 @ 15:31:19
Carro

Du har ju varit så reeeedig så !

2010-11-08 @ 16:30:51
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0