Dag 08 - Ett ögonblick

Googla ett ögonblick, för att försöka läsa mig till dess betydelse. just ordet ögonblick. Det blev inga bra träffar alls.
Många träffar, men inga bra träffar. Folk som jag, som har anammat denna lista. Folk som skriver om ett fint ögonblick i sitt liv. Ja lite allt möjligt, men inte just det jag ville googla fram.
Just nu, just nu i detta ögonblick försöker jag njuta av mina sista minuter på lunchen. Vi har 1 timmes lunch. Varpå jag slänger i mig  maten på två röda, och har typ 1 timme till annat. Absolut inte bra att bara kasta i sig maten. Men jag vill bara få ner det. Oftast är jag super hungrig när klockan är 12. Så då går det av bara farten.
Nåja, nu ska jag försöka läsa lite andra bloggar, och sedan är det jobb igen.
Ikväll kommer min kusin, och så har jag bjudit in farmor och farfar på lite fika.
Ha det gott!



Kommentarer
Mollan

Ja men du skriver ju aldrig tillbaka nör jag kommenterar:)

2010-11-30 @ 13:33:14
URL: http://www.malinsvensson.net
Carro

Hoppas du tar ett ögonblick att stanna hemma och krya på dig nu!

2010-12-01 @ 10:34:22
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0