Fy "pip" vad dåliga Ni är på att kommentera!

Och fy blää vad jag är anti idag. Idag har inte mycket  glatt kommit ur min mun. Fast i och för sig, jag är född negativ, men jag har mina ljusa dagar jag med, dock är idag inte en av dem.
Igår handla vi, det blev en del mat kan jag säga. Så nu känner jag att jag har läget under kontroll. Där är en del små fix kvar, så som bordsdekoration, och färska kryddor. Men det löser jag imorgon eller Torsdag. Vi ska även låna hem lite tältsängar, så att dem som inte får taxi, kan få stanna över natten. Jag ska även inom jysk, och plantagen.. Och hinna med Bauhaus. Har googlat lite lekar inför kvällen, men då alla inte känner varandra, och jag själv inte känner för att kramas eller hålla på någon annans fot så där första gången man ses, så vete katten vad vi ska leka. En lek är redan klar. Eller ja, så klar som att jag ska ha den klar. Men lite rekvisita ska fixas. Sedan ska jag ha en lek till, även där ska rekvisita fixas.
Fick sms från Frida idag, där frågan löd: Vad ska du ha på dig på nyår? Och jag har hela tiden planerat att ha den lilla svarta. Men är ganska så jätte sugen på att ha en klarblå klänning. Men var finner jag en sådan? Tips någon?

Ska även försöka inväga min 120 palett ögonskugga från Nelly.com. Nu är det inte många dagar kvar. Hoppas allt blir lyckat! Idag ska jag röja undan tvättberget, rengöra diskmaskinen, kanske spikar jag lister ;)

 



Kommentarer
sandra

en liten rolig grej är att sätta en lap under varje stol med en uppgift. Tex ställa sig upp och be bordsbön, eller utbringa en skål, hålla ett kort tal... Så får alla något att göra och får lite mer att prata om.

Vi gjorde det på en fest med typ 30 pers. jättekul.

Det kan ju vara stora eller små uppgifter.

:)

2010-12-29 @ 11:08:42
URL: http://mamaspratt.blogg.se/
Carro

Hörre du...vad blir det för meny egentligen? Recept och sånt...?!

2010-12-30 @ 12:48:39
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Engo

Det kommer bli skit bra Eskil... inga problem! Lyckat är bara förnamnet.

2010-12-30 @ 17:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0