Dag 18-20 tycker jag vi hoppar över

Jag bara känner bläää idag. Jag har försökt få tag på Eon hela dagen. Sån kass jävla service dem har. De vet de kan behandla sina kunder hur som helst, för man är så beroende av dem. Jag lämnade över uppdraget till Fredrik, som även han blev ganska less, efter ha suttit som Nr1 i kön i över en timma. Om de förstör byte av vår panna på Onsdag kommer jag bli skogstokig. Eller nej, jag är redan skogstokig, så jag hoppas de hör av sig omgående. Gaaaa!!

I fredags var jag själv. Såg Idol finalen, och lagade äcklig middag. Försökte slänga ihopa nått av det vi hade hemma. Misslyckades totalt. Började baka lussebullar. Åt inga. Kollade vidare på Idol. Gjorde julgodis. Slumra till i fåtöljen. Gick upp och la mig. Klar vaken. 03,30 ringde Fredde och ville bli hämtad. In till stan. Hem igen. Sova.
Vakna upp 09:00 lördag - kände mig bakfull. Anledning - För lite sömn. Åkte till frissan. Blev röd-brun. Annorlunda men mycket nöjd.



Fikade med svärfar, och kollade film. Somnade. Vakna vid 19. Gjorde mat. Handla godis på statiol - Dyrt.
Mös mest hela kvällen.

Söndag, tredje advent, fick vi besök av min faster och kusin. Fick ostfounde gryta och åt lunch tillsammans.
Senare på kvällen åt vi mackor, klädde granen, fixade lister, fixade biosystemet. Och tog en promenad hem till mamma.





Kommentarer
Mollan

Fin julgran :)

2010-12-13 @ 15:31:53
URL: http://www.malinsvensson.net
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:21:38
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0