Dag 17 - Mitt favorit minne

Jag har många bra minne. Många man tänker på en mörk dag som denna. En av mina favorit minne är när vi var i Torekov på Spa. En helt fantastisk dag som började med att vi körde vilse, men vi hittade till slut. Bubbla och basta och höll om varandra mest hela dagen. Senare på kvällen var det tre rättersmiddag med skumpa och senare vin, och avslutades med kaffe i deras lilla lounge. När vi kom tillbaka till vårt hotellrum, gick Fredrik ner på knä, och jag minns jag bara hade hunnit få av mig ena skon. Han förklarade sin kärlek för mig, och jag grät. Grät av lycka. 091107 var dagen Fredrik och jag förlovade oss. Över ett år har gått, och jag kan än idag titta ner på min ring och le. Le för jag är så lycklig. Lycklig med Fredrik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0