Dag 16 - Min första kyss

När jag var mindre, tror jag var runt 7-8 år, hade jag chansen på Jonas. En kompis till mig var tillsammans med Krisse. En dag träffades vi allihopa hemma hos Krisse. Och hur vi kom in på det vet jag inte. Men vi fick för oss att vi skulle pussas. Vi tjejer sprang ner i källaren, och fnittra och hade oss. Diskuterade hur vi skulle göra. osv osv.
Vi gick in i vars ett rum, och ja det blev nog mest bara kramar.

När jag gick i högstadiet, och man hängde nere i byn på kvällarna, vi hängde på Burger King och ibland på Gården. Väldigt sällan på Gården. Man cykla ofta runt. Ja gjorde lite sånt. Så en dag på Burger King sitter vi ett tjej gäng och kollar, och typ flirtar med ett killgäng lite längre  bort. De cyklar efter oss. De tjuvröker i en buske. Och det slutar med de följer med hem till mig. Jag blir intresserad av en kille, och vi kysstes senare denna kväll. Det var min första kyss, och jag minns jag var skiträdd vi skulle bitas. Att jag skulle göra fel. Men det visa sig gå bra, och vi var tillsammans i över 1 år.


Första kyssen mellan mig och min fästman var magisk. Redan då visste jag att jag hittat rätt!




Kommentarer
Carro

Haha, du skulle bara veta hur min och Johans första kyss var :)

2010-12-08 @ 14:37:27
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0