Dag 12 - I min handväska

Egentligen hade jag kunnat byta väska varje dag. Jag gillar väskor. Väskor och skor. Men många av mina väskor har jag slängt. Och många har jag på vinden. Just nu har jag en väska jag fick av pappa och Camilla när de var i Turkiet. En "äkta" dolce gabbana. Eller inte. Men den är snygg. Och svart.
Innehållet i min väska är i stort sett samma, oavsett fodral. En sann vän, som alltid får följa med är min bricanyl. Vet ju aldrig när man behöver den. Handkräm, är ett måste, speciellt under denna tiden på året. Min plånbok. Min mobil. En liten akut neccesär, med bindor, tamponger, huvudvärkspiller, lipsyl, klämmor och hårsnoddar. Solglasögonen får följa med oavsett dag. Solen kan skina en kall vinterdag med. Nycklar. Busskort. Vantar. Faktura från Eon.



Kommentarer
carro

Jösses vilken välfylld väska du släpar med dig varje dag :)

2010-12-05 @ 13:50:09
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0