Dag 09 - Min tro ( onsdag )

Jag var sjuk igår, och jag och min dator var inte kompisar. Fredde har kopplat in internet, och jag trodde det skulle gå som smör i solsken. Så var icke fallet. Så jag blev förbannad, tålamod och jag går inte hand och hand, så jag stängde av datorn, genom att hålla in av och på knappen. Så när jag då får för mig att starta den idag, så kommer den nog berätta för mig: Datorn stängdes inte av som den skulle. Typ.

Tillbaka till min tro. Jag tror inte på gud, men jag tror på nått där uppe. Jag tror att min mormor har det mycket bättre nu, än när hon var sjuk på jorden. Annars tror jag inte så mycket.



Kommentarer
Louise

.. och snygg säkert! Men kanske lite blöt om fötterna ;)

2010-12-02 @ 22:36:36
URL: http://lojse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0