Charmen med tidsinställda inlägg

Det blir inte riktigt så jätte bra. I alla fall inte mitt inlägg i söndags. Det skrev jag fredag lunch, och då var mina planer att åka till Ullared i Lördags. Men så blev det ju inte. Vi körda från Vellinge halv fem, och hämtade upp Sofia, Katarina och Emma i Malmö. Började köra, sakta och försiktigt, då man inte visste om det var halt, eller bara blött. Efter Glumslöv backen ringde Emma till Caroline, och sa hon måste fylla på spolarvätska för hon inte såg nått. Sagt och gjort. Körde av mot Preem, *Nattöppet*. My ass att där var. Öppna klockan nio. Och där stod vi lite över halv sju. Försökte hitta nått i vår bil, som skulle underlätta för Emma, men bilen var ju tömd kvällen innan, just för att vi skulle få plats med så mycket som möjligt. Bestämde vi skulle köra mot Ullared, och köra in på nästa mack. Men det snöa, och det snöa. Och man såg inte ens ut. Vi valde att vända och köra hem igen. Körde inom Statiol på Glumslövs backen, där det faktiskt var nattaöppet. Caroline åt en korv sådär på morgonkvisten. Spolarvätskan fylldes på efter lite problem att få upp motorhuven, och hem kom jag igen vid halv åtta. Somna gott och vakna kl. 11:00. Så nu får jag handla julklappar för ordinarie pris. Men jag spara nog en eller annan krona på att vi inte åkte till Gekås.

Igår gjorde jag vid naglarna, och sedan hyrde vi film och jag somna gott bredvid Fredrik. Skönt att för en gångs skull bara ta det lugnt en kväll. Huset får vänta.



Kommentarer
Louise

Hur tidsinst'ller man inlägg?!

2010-12-07 @ 18:41:23
URL: http://lojse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0