2011

Vi börjar närma oss 2011 med stormsteg, och jag avslutade lite snyggt med att bli sjuk just innan julafton.
Vakna upp onsdag  morgon, redan runt 0400 snåret, och krama toastolen mest hela morgonen. Vid 0700 bestämde jag mig för att bli hemma. Det värkte precis i hela kroppen. Krya på mig under dagen, och höll mig ifrån toan. Torsdag morgon, kl 0400 vakna jag igen, samma visa. Jag kände paniken infinna sig. Det är julafton. IMORGON. Jag är värd, och jag kan inte vara sjuk. Försökte sova mig frisk. Drack nyponsoppa. På kvällen tog jag mig hem till pappa, för lite julmys och Bingo. Behöver jag säga att min mage inte alls kände sig kry?!

Fredrik fixade så allt var förbett till julafton, och när jag vakna på julaftonsmorgon vågade jag knappt känna efter. Julafton flöt på bra, och jag kunde äta mer och mer. För åt, det gjorde vi. Från klockan 0900 på morgonen till 22:30 på kvällen. Tack för all hjälp, mamma och mina svärföräldrar. Hur skulle det gått utan Er?

Lördag var vi hos farmor och farfar och fira jul. Illamåendet kom krypande då med. Söndag var dags för lite shopping, och byte av julklappar. Nu börjar även vårt kontor ta form, och nyårsfesten börjar närma sig.
 I år ska vi ha fest, och ser det lite som en inflyttningsfest för våra vänner. Menyn är satt. Jag ska fixa bordsdekaration på lunchen, om jag hinner. Jag ska handla skumpa och jag ska försöka komma på några lekar.

Efter jobb bär det av mot citygross, och ikväll ska vi provlaga menyn. Spännande. Någon dag ska jag även hinna med och handla en duk, och fixa naglarna. Tur man är ledig Torsdag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0